Spachtelputz en spuitwerk

Wie laat wat doen, goedkopere / slimmere alternatieven
Ellen
Berichten: 25
Lid geworden op: 21-04-2010 19:38

Bericht door Ellen » 02-03-2012 21:58

Gewoon zelf doen, is vrij eenvoudig. Ben helemaal niet technisch maar dit kan echt iedereen. Heb het zelf bij mijn huidige appartement een keer gedaan. Je moet alleen ff de volgorde weten ( kraantje dicht, ontluchten etc).

Enrico
Berichten: 52
Lid geworden op: 21-02-2011 11:29

Bericht door Enrico » 04-03-2012 10:42

jeroenvroon schreef:Gewoon zelf doen, is vrij eenvoudig. Ben helemaal niet technisch maar dit kan echt iedereen. Heb het zelf bij mijn huidige appartement een keer gedaan. Je moet alleen ff de volgorde weten ( kraantje dicht, ontluchten etc).
Tuurlijk kunnen we zoiets zelf, maar ik "gun" de installateur nog niet gelijk mijn verlies van garantie ;)

Irma en Ron
Berichten: 36
Lid geworden op: 12-04-2011 14:07

Bericht door Irma en Ron » 07-03-2012 20:22

Van de site van NUON. Op bladzijden 20 en 21 staat een instructie over hoe je radiatoren kunt vervangen.

http://www.nuon.nl/Images/Stadswarmte_c ... 124305.pdf

Groeten,
Ron
Irma en Ron

helga
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-01-2010 16:28

Radiatoren afhalen en ophangen

Bericht door helga » 13-03-2012 07:29

Ook wij zoeken op zeer korte termijn iemand die voor ons de radiatoren kan afkoppelen en nadat alle muren zijn bewerkt weer ophangen. Wie kan dat/weet een betrouwbaar persoon die dat kan voor een redelijke prijs?

Helga en Peter

Enrico
Berichten: 52
Lid geworden op: 21-02-2011 11:29

Re: Radiatoren afhalen en ophangen

Bericht door Enrico » 13-03-2012 12:32

helga schreef:Ook wij zoeken op zeer korte termijn iemand die voor ons de radiatoren kan afkoppelen en nadat alle muren zijn bewerkt weer ophangen. Wie kan dat/weet een betrouwbaar persoon die dat kan voor een redelijke prijs?

Helga en Peter
Ik heb nog bij meerdere bedrijven in Leiden via e-mail geïnformeerd, enkel van Provos reactie ontvangen... wel stukken goedkoper dan hetgeen de installateur die de stadsverwarming heeft aangelegd ons heeft voorspiegeld. Laatstgenoemde heeft bovendien niet meer gereageerd op onze vraag wat verplaatsing van een tweetal radiatoren (i.v.m. het feit dat die thans te dicht tegen de vensters van onze woonkamer staan) zou kosten. Lekker benaderbaar, zo'n bedrijf, met zulke vraagprijzen en niet actief reageren. En dan dacht de opzichter nog dat ze het misschien wel gratis wilden doen...?

floor.sjak
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-03-2010 16:00

radiatoren afkoppelen

Bericht door floor.sjak » 15-03-2012 12:54

Hi,

Wij hebben de radiatoren laten afkoppelen door Freek van Os uit Voorschoten. www.freekvanos.nl
Wij hebben dat gedaan omdat wij vloerverwarming kregen. Ik heb nog geen factuur ontvangen maar ze leveren altijd goed werk. Het is niet de eerste keer dat ik met hun in zee ga.

Succes met je keuze.

gr sjak
Floor en Sjak (BN 60)

Plaats reactie