gamma bon

Plaats reactie
michelleagenant
Berichten: 37
Lid geworden op: 05-02-2011 22:53

gamma bon

Bericht door michelleagenant » 25-11-2011 10:44

Een poos geleden heb ik van 'iemand' gehoord dat ze een gammabon of kortingspas hebben gekregen bij Goedhart keukens. Nu belde ik ze op om te vragen of dat zo was, maar ze leken er niets van te weten maar gingen het uitzoeken. Ik weet helaas niet meer wie die personen waren die dat voor elkaar hebben gekregen, maar misschien zijn er meerdere die het hebben of het willen, vandaar even op dit forum...

groeten Michelle en Wouter

Remco
Berichten: 77
Lid geworden op: 16-04-2010 20:31

Bericht door Remco » 26-11-2011 22:38

Hoi,

ons is het destijds in de offertefase ook voorgehouden, maar dan moesten we voor een bepaalde datum tekenen. Wij hebben dat destijds niet gedaan en hebben de periode een beetje opgeschort. Het ging volgens mij om een kortingspas voor heel 2011. Wij waren in december 2010 bij Goedhart in gesprek en hebben uiteindelijk in januari of zelfs nog later akkoord gegeven op de offerte. Ik denk dat de datum dan 1 januari geweest is.

Drieske

floor.sjak
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-03-2010 16:00

kortingspas Gamma

Bericht door floor.sjak » 07-12-2011 16:11

Hi Michelle en Wouter,

Dat van die kortingpas klopt. Waarschijnlijk zelfs nog van ons gehoord.
Als je in december van vorig jaar je keuken bij Goedhart kocht, kreeg je er een kortingspas van de Gamma bij.
Wij hebben er een want wij hebben op 2e Kerstdag vorig jaar definitief onze keuken besteld.
De kortingspas is 3 maanden geldig en geeft recht op 25% korting met een maximum van 3000 euro. Je kon de datum zelf bepalen waneer de pas in zou gaan.

Groetjes Sjak en Floor
Floor en Sjak (BN 60)

Plaats reactie