Siematic

Plaats reactie
Remco
Berichten: 77
Lid geworden op: 16-04-2010 20:31

Siematic

Bericht door Remco » 01-12-2010 21:53

Wij hebben vandaag de offerte ontvangen van Goedhart. Niet al onze wensen zijn goed overgenomen. We hebben een paar wijzigingen gevraagd.
- ander blad
- koelvriescombi
- apothekerskast tussen de twee wandkasten
- afzuigkap die niet alleen voor de sier is (recirculatiekap)
-inductieplaat
- en doorlaten lopen van het aanrechtblad met daaronder hoekkast (maar dit is niet in de offerte verwerkt).

Deze verzoeken leiden tot een meerprijs van 8.000 euro.
We zullen nog even met Goedhart overleggen, maar keuken komt nu uit op 18.000 euro totaal (onze stelpost is 10.000).

Wij vinden dat behoorlijk prijzig, zeker omdat we weten wat we nu voor keuken hebben en wat we daarvoor betaald hebben (12000).

Ook teleurstellend dat we 2 uur doorgebracht hebben bij Goedhart, en dat we dan een offerte krijgen die niet klopt.

Als er niet te onderhandelen valt over offerte dan gaan wij zeker verder kijken.

Groeten Remco

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 02-12-2010 20:24

Herkenbaar.....maar het gaat al beter. Bij ons duurde de het 3x2 uur voor een vergelijkbaar resultaat.

Voor de goede orde, ik heb ook mensen gesproken die uiterst positief waren over Goedhart. Het is maar net wie je treft denk ik. Pas ook op dat je geen appels met peren gaat vergelijken. De handel in keukens is, met uitzondering van de apparatuur, uiterst ondoorzichtig en dat maakt vergelijken lastig, Siematic is gewoon goed. Ik kan je aanraden om bij bedrijven uit een eenvoudiger segment te gaan kijken en uit een vergelijkbaar segment. Dan zie je de verschillen en kun je een goede afweging maken.

Wij hebben een goede ervaring met Eward Schoonewille bedrijfsleider bij Miele Keukens / Starck by Warendorf in Amsterdam (eerst stond die in R’dam).
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Plaats reactie