toch weer snuffelmarkten ?

Plaats reactie
Gast

toch weer snuffelmarkten ?

Bericht door Gast » 04-01-2010 22:54

Ik las op een leidse website dat er vanaf eind januari weer tijdelijk Leidse Snuffelmarkten komen in de Groenoordhallen. Dit lijkt me niet stroken met de start van de sloop op 14 januari aanstaande. Het kan natuurlijk zijn dat het bericht op de site niet op waarheid berust maar ik vind het toch een verontrustende ontwikkeling die aangeeft dat het misschien toch nog niet zo'n vaart loopt met de sloop van de hallen (en dus de start van de bouw op 15 mei). Hier is de link naar het bericht: http://leidseglibber.punt.nl/index.php#469374

Gast

Toch geen snuffelmarkten !

Bericht door Gast » 08-01-2010 11:22

Nou, kennelijk is de ondernemer iets te pretentieus geweest met zijn plannen om weer snuffelmarkten te gaan houden in de Groenoordhallen en kunnen we dus gerust zijn. Het was een kleine storm in een glas water. Dit bericht stond vandaag op de website van het Leidsch Dagblad:
LEIDEN -
Het einde van de Groenoordhallen komt nu toch in zicht. Woningcorporatie Ymere begint volgende week met de sloop van de hallen en wil voor de zomer beginnen met de eerder uitgestelde woningbouw op het terrein.

Omdat de verkoop van de huizen tegenviel en de bouw in november voorlopig met een halfjaar werd uitgesteld, bleven ook de Groenoordhallen langer staan. Ondernemer Marcel van Dam wilde er tot de zomer nog maandelijks snuffelmarkten houden, maar dat kan niet, zegt woningcorporatie Ymere.

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 09-01-2010 12:56

Ik begrijp die ondernemer niet. Ymere zal dat nooit willen, om de simpele reden dat nieuwe activiteiten de verkoop zeker niet zullen bespoedigen.
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Plaats reactie