Problemen vloerverwarming

De nieuwbouw gestapo, nu al voor 495,-
Plaats reactie
Remko
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-01-2011 19:44

Problemen vloerverwarming

Bericht door Remko » 07-11-2011 00:28

Hallo,

Bij ons gaan er dingen niet goed met de vloerverwarming. Ik wil EHNS hierin kennen en mogelijk de discussie aan hen uitbesteden als dit niet goed opgelost wordt.

Ik heb de mailwisseling met Rondavel hierover nu als bijlage geplaatst in de 'aandachtspunten keuring', maar ik vraag me af of dat wel juist is.

Tips?

Groet
Remko

Remco
Berichten: 77
Lid geworden op: 16-04-2010 20:31

Bericht door Remco » 08-11-2011 20:27

Hallo Remko,

Ik zal even overleggen met onze keurmeester wanneer een volgende keuring aan de orde is. Richtlijn was dat alle huizen wind/waterdicht zouden zijn, dat is bijna het geval.

Volgens mij heb je het goed op de site geplaatst want ik kan je opmerking en mailwisseling lezen.

Dit lijkt me een specifieke vraag. Op de site van EHNS vind je het document waarin beschreven staat welke diensten ze aan ons leveren.

Onderstaande quote komt daaruit:

" Overige deelnemers: - Een individuele bouwkundige vraag kan gesteld
worden via telefoonnummer 033-4507750, optie
deelnemer Eigen Huis Nieuwbouwservice.
- Indien men een collectieve bouwkundige vraag heeft,
dit melden aan de contactpersoon met verzoek dit
aan Regiegroep door te geven".

Dit lijkt me een individuele bouwkundige vraag. Dus ik zou even bellen en je vraag voorleggen! Als je op de keuring moet wachten verlies je denk ik teveel tijd.

Groet Remco

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 08-11-2011 21:30

Zie pb!

Ik zou het zoals je reeds hebt gedaan bij EHNS neerleggen, daar zijn ze voor. Ik denk dat het een helder verhaal is.
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 30-11-2011 21:00

Hey Remko, zijn de ‘problemen’ reeds opgelost?
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Remko
Berichten: 43
Lid geworden op: 12-01-2011 19:44

Bericht door Remko » 02-12-2011 00:13

Het kan zijn dat ik door de foto op het verkeerde been gezet ben. Hierop kon namelijk het oude patroon worden herkend, dus zonder de aangepaste trapkast, en dus ging ik ervan uit dat het niet goed ging.

Rondavel zegt (herhaaldelijk) dat alles goed gaat.

Nu heb ik geen foto's of tekeningen aan de hand waarvan ik echt kan zien hoe het zit, dus ik ga maar om een technische/installatie tekening vragen. Een klein deel van de woonkamer is nu nog onverwarmd, maar dat zou te maken hebben met de noodtrap waardoor dat nog niet kon ... dat stuk heeft ook nog geen dekvloer. Dat zou dan later nog verwarming (kunnen) krijgen. Het is me niet heel duidelijk waar nu precies verwarmd is en waar niet en onder welke voorwaarden dat stuk open liggende stuk woonkamer alsnog wordt gedaan. Zo te zien betekent dat wel bikken in de vloer op dat moment wat dan wel weer gek is.

Zoiets dus.

In ieder geval een punt van onderzoek tijdens de keuring wat mij betreft.

Plaats reactie