Eigen Huis Nieuwbouwservice

De nieuwbouw gestapo, nu al voor 495,-
Drieske
Berichten: 46
Lid geworden op: 01-09-2010 14:08

Bericht door Drieske » 09-03-2011 08:48

Zojuist onderstaande reactie gekregen vanuit EHNS.
*********
Wij hebben van u vernomen dat u de contactpersoon bent geworden binnen het project Groenoord, waterwoningen in Leiden in het kader van de dienst Eigen Huis Nieuwbouwservice. Wij zenden u hierbij dan ook de Handleiding Eigen Huis Nieuwbouwservice Contactpersoon Collectief, zodat u het één en ander nog even rustig kunt nalezen.

In deze handleiding leest u wat de dienst Eigen Huis Nieuwbouwservice exact inhoudt, hoe uw website zo optimaal mogelijk kan worden gebruikt en wat uw specifieke taken zijn als contactpersoon van het collectief.

Wij hopen hiermee te kunnen komen tot een goede communicatie tussen de diverse betrokkenen.

Alleen bij het aanvragen van een collectieve controle tijdens de bouw heeft u het lidmaatschapsnummer nodig van uw collectief. Het lidmaatschapsnummer van uw collectief is 61735559.

Wij willen u vragen om op zo kort mogelijke termijn uw contactgegevens aan uw mededeelnemers aan de dienst Eigen Huis Nieuwbouwservice door te geven via de webmail. U kunt dan ook zelf beslissen welke gegevens u wilt doorgeven en op welke manier men met u in contact kan komen. U kunt dan zelf beslissen of een vraag voor het hele collectief geldt of dat een vraag individueel is. Is het een individueel probleem, dan kunt u uw medekopers verwijzen naar het algemene telefoonnummer van Vereniging Eigen Huis, 033-4507750. Is het een vraag die binnen het gehele collectief of een groot gedeelte van het collectief speelt, dan kunt u, als contactpersoon, de vraag stellen aan de Regiegroep. Heeft u verder nog vragen over het een of ander, dan horen wij dat natuurlijk ook graag van u.

Graag ontvangen we van u een verkoopbrochure, inclusief de technische omschrijving en een exemplaar van een ingevulde koop-/aannemingsovereenkomst, inclusief de bijbehorende Algemene Voorwaarden.

U kunt ons, als contactpersoon, bereiken via ehns@eigenhuis.nl of telefonisch op 033-450 75 90. Naar het genoemde e-mail adres kunt u ook de documenten mailen. Ons postadres is: Regiegroep Eigen Huis Nieuwbouwservice, Postbus 745, 3800 AS Amersfoort.

De eerste collectieve controle tijdens de bouw wordt in de regel uitgevoerd als de eerste verdiepingsvloer ligt. Voor het maken van de afspraak kunt u te zijner tijd contact met ons opnemen.

Gisteren werd er onderhoud gepleegd aan ons ledenadministratiesysteem en dat zal de reden zijn waarom u niet kon inloggen op de website. We hebben dit zelf zojuist nog even geprobeerd met uw eigen individuele lidmaatschapsnummer en uw postcode en we konden gewoon inloggen. We gaan ervan uit dat dit u dus ook weer zal lukken. Het inloggen op www.ehns.nl met het lidmaatschapsnummer van het collectief kan dus niet, aan uw individuele lidmaatschapsnummer zijn de extra mogelijkheden gekoppeld met betrekking tot het contactpersoon-zijn.

Mocht u naar aanleiding van de Handleiding nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dat uiteraard graag van u.

Wij vertrouwen op een plezierige samenwerking met u.

Met vriendelijke groet,
Vereniging Eigen Huis

***************

Ik zal mij er vanavond verder in verdiepen, ik zal in ieder geval onze contactgegevens in de EHNS groep gaan verspreiden.

Drieske

michelleagenant
Berichten: 37
Lid geworden op: 05-02-2011 22:53

Bericht door michelleagenant » 09-03-2011 09:39

Fijn dat jullie contactpersoon willen zijn.
Hebben jullie alle gegevens? Wij zijn ook ingeschreven (als het goed is)
Moet ik het ergens naartoe opsturen?

Groetjes Michelle

Drieske
Berichten: 46
Lid geworden op: 01-09-2010 14:08

Bericht door Drieske » 09-03-2011 12:51

Je hoeft nog even niets te doen, ik ga vanavond thuis even wat dingen uitzoeken. Volgens de site zouden er 10 personen aangehaakt zijn, ik zal die vanavond even traceren en mailen.

Even afwachten dus nog ;-)

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 09-03-2011 20:47

Directe link naar de inlogpagina: https://www.ehns.nl/Pages/Login.aspx

(niet dat inloggen lukt overigens….)
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Remco
Berichten: 77
Lid geworden op: 16-04-2010 20:31

Bericht door Remco » 09-03-2011 21:18

Ik ga opnieuw melding maken van het feit dat inloggen nog niet lukt. Stef en Bir hebben nog een map dubbel. Maar Bas als jij die dingen vast onder de scanner kan leggen dan is dat vast veel makkelijker, scheelt ook een hoop postzegeltjes. Ik zal dan bij Hennie een nieuwe brochure halen vrijdag, stuur ik die per post.

Overigens zijn er veel voordelen bij 11 deelnemers, keuring meer en wat meer juridische bijstand. Hopen dat er nog eentje bijkomt!

Drieske

Drieske
Berichten: 46
Lid geworden op: 01-09-2010 14:08

Bericht door Drieske » 10-03-2011 10:35

De tip is even uitloggen en opnieuw inloggen, dan kan je er wel in. Althans dat lukte zojuist bij mij. Ik heb jullie een mail gestuurd met de gegevens, zo kan je zien of je inderdaad correct bent aangemeld.

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 11-03-2011 08:14

Is goed zal ik maandag doen.
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Letty&Jakob
Berichten: 17
Lid geworden op: 25-04-2011 15:48

Nieuwbouwservice

Bericht door Letty&Jakob » 04-05-2011 09:07

Goedemorgen,

Ik lees hier info over de nieuwbouwservice van Eigenhuis. Wij willen ons hier graag voor aanmelden, maar dit lukt helaas niet. Wij zijn al lid van Vereniging Eigenhuis en willen ons nu ook aanmelden bij de Nieuwbouwservice. Kan iemand mij uit leggen hoe dit werkt? Ik zie op de site dat deze service tot 1 april 2011 was.

Groeten Letty

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 05-05-2011 08:04

via deze link kun je je nog gewoon aanmelden:

https://www.ehns.nl/Pages/search.aspx?s ... ity=leiden
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Letty&Jakob
Berichten: 17
Lid geworden op: 25-04-2011 15:48

Eigen Huis

Bericht door Letty&Jakob » 05-05-2011 09:00

Beste Bas,

Hartelijk dank voor je antwoord. Dit heb ik inderdaad al meerdere keren geprobeerd. Maar het lukt me niet om in te loggen. Je moet je lidnummer in vullen en de postcode en op de een of andere manier gaat er iets fout.

Maar ik blijf het proberen en zal ook nog even bellen met Eigen huis.

Groeten Letty

Plaats reactie