Tegelhandel Leiden

De mooiste badkamers komen van ver....
Plaats reactie
floor.sjak
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-03-2010 16:00

Tegelhandel Leiden

Bericht door floor.sjak » 22-05-2011 14:41

Hi,

Ik weet niet of iedereen die z'n badkamer casco laat opleveren al tegels heeft uitgezocht/gekocht maar ik was van de week bij de Tegelhandel in Leiden en misschien is daar wel wat korting te regelen. Als er meerdere kopers interesse hebben om daar tegels te kopen ( ook voor bijv. woonkamer ) laat het even weten. Ik kreeg een tip van een van de medewerkers om de directeur hiervoor te benaderen. We hebben het hier over een groot project en wie weet kunnen we wel iets regelen dat kopers van het project Groenoord een korting kunnen krijgen. Normaliter gaat de korting naar de aannemers die daar de tegels kopen. De tegelhandel heeft een enorme verzameling tegels dus het is de moeite waard om daar eens te gaan kijken.
Ze hebben daar trouwens een mooi tekenprogramma waar ze je badkamer intekenen en dan kunnen ze de tegels die je gekozen hebt uploaden zodat je een heel goed beeld krijgt hoe je badkamer eruit gaat ziet. Ze doen dat niet op zaterdag maar op afspraak door de week. Is echt een aanrader.
Voor mensen die het leuk vinden hun eigen badkamer ( en de rest van hun huis ) te ontwerpen is er het gratis 3D programma Sketch up te downloaden.Het is een super leuk programma waarmee je ook weer een heel goed beeld krijgt hoe je huis er straks uit gaat zien.
Hierbij een voorbeeld van onze 1ste verdieping met badkamer. De ronding in de badkamer bestaat uit glazen bouwstenen.
Groetjes Floor en Sjak
Afbeelding
Floor en Sjak (BN 60)

Ellen
Berichten: 25
Lid geworden op: 21-04-2010 19:38

Bericht door Ellen » 29-05-2011 17:08

Wij gaan ook onze tegels voor de badkamer bij tegehandel Leiden halen, dus noteer onze namen.

gr Jeroen

Irma en Ron
Berichten: 36
Lid geworden op: 12-04-2011 14:07

Bericht door Irma en Ron » 29-05-2011 19:12

Wij zoeken nog vloertegels voor woonkamer/keuken. We gaan zeker bij Tegelhandel Leiden kijken.

Groeten,
Irma en Ron (bouwnummer 69)
Irma en Ron

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 30-05-2011 18:29

Floor / Sjak

Ziet er heel erg gaaf uit!

Wij zijn ook bij die zaak ik Leiden geweest, maar die doen toch geen sanitair en installatie?
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Ellen
Berichten: 25
Lid geworden op: 21-04-2010 19:38

Bericht door Ellen » 31-05-2011 19:45

Ha Bas,

Zij hebben ook een tegelzetter, ik ken overigens ook genoeg mensen die je badkamer tot een paleisje kunnen omtoveren ( grijs ;-)

floor.sjak
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-03-2010 16:00

Bericht door floor.sjak » 31-05-2011 20:22

Hi Bas,

Klopt, zij leveren alleen tegels maar zoals Jeroen schrijft misschien ook wel een tegelzetter. Wij gaan de badkamer zelf doen samen met Floor haar vader en een tegelzetter.
Ik heb 22 mei een mail gestuurd naar de Tegelhandel maar ik heb nog geen antwoord ontvangen. Ik ga morgen de dame maar even bellen die daar werkt en die me de tip gaf.
Ik hou jullie op de hoogte.

gr sjak
Floor en Sjak (BN 60)

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 31-05-2011 22:18

Aha, dat is jullie geheim.

Wij zijn overigens in een eerder stadium ook bij de Tegelhandel in Leiden geweest en zijn ook daar prima geholpen, zeker een aanrader.

Mocht je geen handige mensen niet kenen of geen beroep willen doen op de vrienden van Jeroen of de pa van Floor dan kun je in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden eventueel voor een totaal oplossing naar die firma in Barendrecht, waar als we met wat meer zijn ook nog wat meer met de prijs gedaan kan worden.
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

floor.sjak
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-03-2010 16:00

Bericht door floor.sjak » 04-06-2011 15:49

hi hi,

Floor en ik zijn vandaag bij de Tegelhandel geweest en de mail die ik gestuurd heb ( om korting te regelen ) is niet op de juiste plek aangekomen. We hebben het daar besproken en ik heb de mail nogmaals doorgestuurd maar dan rechtstreeks naar de juiste persoon. Aankomende week krijg ik antwoord maar er zit zeker een korting in. Maar dan moet je het niet via je aannemer regelen maar dan ga je daar als particulier je tegels kopen.
Ze zijn wel geinteresseerd omdat het uiteindelijk een groot project is.
We houden jullie op de hoogte.

groetjes Sjak en Floor
Floor en Sjak (BN 60)

floor.sjak
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-03-2010 16:00

Bericht door floor.sjak » 13-06-2011 18:15

Afbeelding

Hi allen,

Ik ben vorige week gebeld door Dhr. Videler, directeur van de Tegelhandel. Hij was geinteresseerd in ons voorstel om korting te geven.
Wij gaan nu op vakantie en hij gaat na onze vakantie nog kontakt opnemen. Wij hebben iig deze brief ook ontvangen en gaan er vanuit dat je met deze brief de korting kunt krijgen. Hij zou nog naar het forum kijken en daar eventueel lid van worden of Henny proberen aan te schrijven omdat hij liever de kopers persoonlijk wil benaderen.
Tot zover de berichten. Als je al wilt kopen/bestellen ga je gewoon met deze brief naar de Tegelhandel en dan komt het wel goed. Als ik nieuws heb dan horen julie het. Wij gaan eerst lekker vakantie vieren.
Bij de eerste huizen zitten er al kozijnen en glas in, schiet lekker op.

gr Sjak en Floor

Afbeelding
Floor en Sjak (BN 60)

Ellen
Berichten: 25
Lid geworden op: 21-04-2010 19:38

Bericht door Ellen » 14-06-2011 20:33

Ha Sjak en Floor,

Mooie regeling, dank daarvoor.
Fijne vakantie.


Gr Ellen

Plaats reactie