Tegelhuis, Barendrecht

De mooiste badkamers komen van ver....
Plaats reactie
Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Tegelhuis, Barendrecht

Bericht door Basvdmoolen » 09-04-2011 11:43

Van Henk Beelaard van het Tegelhuis heb ik begrepen dat er reeds meerdere mensen langs zijn geweest om de mogelijkheden met betrekking tot hun badkamer te bespreken.

De aanloop was zelfs dusdanig dat ze overwegen een informatieavond te organiseren, speciaal voor ons project. Gezien onze ervaring met het Tegelhuis vond ik het dan ook geen probleem om de onderstaande introductie op het forum te zetten. Indien er belangstelling is voor een informatieavond laat dit Henk dan weten. De showroom en de koffie zijn in ieder geval de moeite waard.

Afbeelding
Afbeelding
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Remco
Berichten: 77
Lid geworden op: 16-04-2010 20:31

Bericht door Remco » 02-10-2011 21:38

Hoi Bas,

Wij hebben gisteren getekend, dat maakt het aantal volgens mij nu op 4 of 5 die langs zijn geweest. Krijgen jullie ondertussen een aardige korting
:lol:

stefenbir
Berichten: 80
Lid geworden op: 24-03-2010 16:42

Bericht door stefenbir » 05-10-2011 13:29

Wij hebben inderdaad ook getekend bij het Tegelhuis in Barendrecht.

Wij vonden het heel lastig om een badkamer naar onze zin te vinden, en we hebben dan ook veel showrooms bezocht, maar het is uiteindelijk bij het Tegelhuis gelukt.

groet,
Stef en Bir
Stef en Bir, Bnr 50

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 05-10-2011 20:22

Leuk van harte gefeliciteerd met jullie ongetwijfeld prachtige badkamer!
Laat me raden: vloerverwarming, geen ranzige stripjes, geen onmogelijk grote koof in je badkamer voor een paar leidingen en voegen die doorlopen ook al heb je twee verschillende tegels?.....
Krijgen jullie ondertussen een aardige korting

Nee, helaas niet en we hebben er ook geen aandelen in

Mijn doel van dit forum was om goede ervaringen met elkaar te delen dat, dat resulteert in handel voor bedrijven die goede waar bieden voor een eerlijke prijs is dan niet meer dan een logisch gevolg toch?
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Drieske
Berichten: 46
Lid geworden op: 01-09-2010 14:08

Bericht door Drieske » 11-10-2011 09:52

Hoi Bas,

Inderdaad, het forum werkt dus naar behoren als er nu zeker al 3 tevreden klanten uit het Tegelhuis zijn vertrokken!

Dat wordt hopelijk ook prettig tegen de tijd dat er nog meer gewerkt moet worden aan de binnenkant bij de afwerking.

Leuk weer de update aan foto's, moet er ook weer eens langs fietsen met een camera!

Drieske

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 11-10-2011 20:40

Als ze nu maar de belofte nakomen, anders zal ik dat heel lang moeten horen denk ik. :?

Een oud-collega van mij is een enorme Pietje precies en die rade ons het Tegelhuis aan. Die hebben nu ongeveer 2 jaar geleden bij een aantal zaken een offerte laten maken en daarbij kwam het Tegelhuis als winnaar uit de bus (prijs en aanbod). Toevallig spraak ik haar vandaag nog en ze waren nog steeds erg content met het geleverde werk. Bij haar hebben ze destijds netjes gewerkt en zelfs het restmateriaal van de leistenen vloer gebruikt voor de plint (omdat de tegelzetter zelf een plintje veel mooier vond).

Maar goed, resultaten uit het verleden bieden nog geen garantie voor de toekomst.
:wink:
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Plaats reactie