wie is wie?

Beter een goede buur dan een verre vriend!
Maar wie is die buur?

Patrick Dexel
Berichten: 41
Lid geworden op: 15-04-2010 23:24

Bericht door Patrick Dexel » 13-01-2012 14:26

BarryNadine schreef:Hallo allemaal,

Wij, Barry en Nadine, hebben een optie op bouwnummer 72. Hoogstwaarschijnlijk gaan we over twee weken tekenen! Erg spannend aangezien de oplevering al zo snel nadert.
Barry en ik hebben gestudeerd in Leiden en we wonen nu in een huurwoning in de Lage Morswijk met onze twee hondjes. Barry werkt als designer bij een groot internetbureau in Amsterdam en werkt daarnaast ook zelfstandig als freelancer. Ik heb notarieel recht gedaan en wil in september aan de opleiding binnenhuisarchitectuur beginnen in Den Haag.
We vinden het leuk om de nieuwe buurtgenoten te leren kennen.
Aangezien we nog maar een korte voorbereidingsperiode hebben zijn alle tips welkom! :wink:

Groetjes,
Barry & Nadine
Hey Barry en Nadine,

Welkom, eindelijk hebben wij buren. Wij (Patrick en Malou) hebben namelijk bnr 73 en beide kanten zijn (nog) niet verkocht.

Net als Barry zit ik in de Design wereld. Ik ben Art Director bij een reclamebureau in Noordwijk en Malou werkt als Analyst bij Deloitte en heeft fiscaal recht gestudeerd.

Succes met het tekenen over 2 weken :)
Patrick en Malou | Bouwnummer 73

BarryNadine
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-01-2012 12:48

Bericht door BarryNadine » 13-01-2012 21:19

Patrick Dexel schreef:
BarryNadine schreef:Hallo allemaal,

Wij, Barry en Nadine, hebben een optie op bouwnummer 72. Hoogstwaarschijnlijk gaan we over twee weken tekenen! Erg spannend aangezien de oplevering al zo snel nadert.
Barry en ik hebben gestudeerd in Leiden en we wonen nu in een huurwoning in de Lage Morswijk met onze twee hondjes. Barry werkt als designer bij een groot internetbureau in Amsterdam en werkt daarnaast ook zelfstandig als freelancer. Ik heb notarieel recht gedaan en wil in september aan de opleiding binnenhuisarchitectuur beginnen in Den Haag.
We vinden het leuk om de nieuwe buurtgenoten te leren kennen.
Aangezien we nog maar een korte voorbereidingsperiode hebben zijn alle tips welkom! :wink:

Groetjes,
Barry & Nadine
Hey Barry en Nadine,

Welkom, eindelijk hebben wij buren. Wij (Patrick en Malou) hebben namelijk bnr 73 en beide kanten zijn (nog) niet verkocht.

Net als Barry zit ik in de Design wereld. Ik ben Art Director bij een reclamebureau in Noordwijk en Malou werkt als Analyst bij Deloitte en heeft fiscaal recht gestudeerd.

Succes met het tekenen over 2 weken :)

Hey Patrick en Malou,

Leuk dat we overeenkomsten hebben! Hebben jullie alles al geregeld voor na de oplevering? Wij zijn hard op zoek naar een stucadoor, elektricien en loodgieter. De tijd begint te dringen maar we hebben er veel zin in!

Groetjes!
Barry en Nadine (BN 72)

Jan Erik en Sietske
Berichten: 23
Lid geworden op: 19-04-2010 23:06

We hadden onze laatste aanwinst nog niert voorgesteld!

Bericht door Jan Erik en Sietske » 02-02-2012 22:41

Hallo allemaal,
Op 4 december 2011 is Jelle geboren en hij wordt de vijfde bewoner van ons bouwnummer 70 en inmiddels Gabriel Metzustraat 51!
Groet en tot snel Jan Erik en Sietske

michelleagenant
Berichten: 37
Lid geworden op: 05-02-2011 22:53

Bericht door michelleagenant » 03-02-2012 10:43

Gefeliciteerd met Jelle!! Wordt vast een mooie tijd met z'n vijven op de Gabriel Metzustraat straks!

helga
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-01-2010 16:28

Stucadoor

Bericht door helga » 23-02-2012 19:19

Hi Patrick en Malou,

Wij hebben als stukadoor Denny Kalkhoven tel. 06-51343757, Rooseveltstraat 45s, 2321 BL Leiden.

Als de koop doorgaat wens ik jullie veel woonplezier.

Helga en Peter nr. 68

helga
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-01-2010 16:28

Stukadoor

Bericht door helga » 23-02-2012 19:21

Sorry bericht voor Patrick en Malou was bedoeld voor Barry en Nadine.

GerbenMaaike
Berichten: 6
Lid geworden op: 25-02-2012 18:20

Bericht door GerbenMaaike » 25-02-2012 18:33

Hoi allemaal,

Wij gaan dinsdag tekenen voor bouwnr. 85. Erg leuk dit forum!
Even kort voorstellen: Gerben is 30 jaar en werkt als business controller, Maaike is 29 en is basisschool lerares in Voorschoten.

Wij hebben 1,5 jaar geleden ook naar de Waterwoningen gekeken, maar zijn er toen niet voor gegaan. Na de open dag vonden we de huizen erg mooi nu ze echt af zijn, en hebben we besloten dat we er 1 willen kopen,

Het gaat nu allemaal gelijk ook heel snel. We moeten nog alles gaan uitzoeken en regelen, dus alle tips zijn welkom. We laten alles casco opleveren. Het eerste wat we willen gaan regelen is de badkamer, hiervoor gaan we naar Tegelhuis Barendrecht (naar aanleiding van jullie positieve ervaringen).
Voor de keuken weten we het nog niet, dus als jullie tips hebben... :D
Als jullie nog schetsen van jullie ontwerpen hebben zijn we natuurlijk erg benieuwd, zodat we wat ideeën kunnen opdoen.

Verder zoeken we nog een goed en betrouwbaar adres voor stucen of glasvliesbehang, en ook een goede winkel voor parket.

We kijken al uit naar een eerste buurt BBQ :D

Groetjes,

Gerben en Maaike

Jan Erik en Sietske
Berichten: 23
Lid geworden op: 19-04-2010 23:06

Bericht door Jan Erik en Sietske » 28-02-2012 22:05

Hoi Gerben en Maaike,
Welkom!
Wij vinden de firma Willem Baart uit Leiden zeer betrouwbaar en van een prima prijs-kwaliteit verhouding op het gebied van stucadoren, schilderwerk en fleece-behangen. Ze hebben in ons huidige huis al 3 keer werk geleverd: altijd op tijd, juiste dingen gedaan, zelfs een jaar later nog garantie op werk gekregen! Kortom een betrouwbare partner.

Groet Jan Erik en Sietske inmiddels GMS 51 ipv bouwnummer 70!;-)

Marcel & Erika
Berichten: 1
Lid geworden op: 11-03-2012 17:16

Bericht door Marcel & Erika » 11-03-2012 17:27

Hallo mede waterwoningbewoners,

Leuk dit forum. Wij bezitten (wonen kan je het nog niet noemen :wink: ) bouwnummer 53 ( nummer 18 ) en gaan al ruim 37 jaar door het leven als Erika en Marcel. Pas geleden kwamen we achter deze forum en de informatie die hier inmiddels op is gekomen is volgens ons enorm waardevol voor bewoners die reeds de sleutels van een woning hebben mogen ontvangen als voor de bewoners die nog met spanning wachten op dat moment.

Als we jullie nog niet zijn tegengekomen, dan zal dat wellicht niet lang meer duren.
Groetjes,
Erika & Marcel

helga
Berichten: 31
Lid geworden op: 14-01-2010 16:28

Voor de nieuwkomers

Bericht door helga » 13-03-2012 07:33

Voor zover voor iemand nog relevant. Wij hebben onze keuken gekocht bij Jan van Dijk, De Boo Keukenstudio. Industrieweg 25F, 3762 EG Soest. Hij heeft niet zo'n grote toonzaal. Tip is, eerst orienteren en daarna daar je keuze maken. Hij is heel redelijk met de prijs.

Helga en Peter

Plaats reactie