Oplevering

loop, progressie, schot, voortzetting, vooruitgang, vordering
Enrico
Berichten: 52
Lid geworden op: 21-02-2011 11:29

Re: Panelen boven de deur

Bericht door Enrico » 10-04-2012 18:35

Jan Erik en Sietske schreef:Hoi Enrico, wij hebben hetzelfde ervaren met de deurpanelen. Hoe staat het er bij jullie voor?
Inmiddels een "oplossingsvoorstel" gekregen van Rondavel; het grappige is dat onze klacht is doorgestuurd door Rondavel aan Ymere, waarbij door Rondavel klaarblijkelijk alleen gemeld is dat wij niet tevreden zijn met de bovenpanelen boven de deuren, waarna ik bij Ymere benadrukt heb dat wij niet zo zeer niet tevreden zijn met de bovenpanelen zoals ze zijn, maar met name dat wij foutief geïnformeerd zijn over hoe de panelen eruit zouden zien en op basis daarvan foutieve keuze hebben gemaakt. Dat was nieuwe informatie voor Ymere...

Bij het eerste "oplossingsvoorstel" wordt de mogelijkheid gegeven om de bovenpanelen tegen "kostprijs" te laten vervangen. Kosten? EUR 590,- per deur! Ze zijn wel op hun achterhoofd gevallen daar. Voor dat geld hadden we verdorie een gelakte stijldeur met glas kunnen nemen om voldoende lichtinval op de gang te creëren! Bovendien moet dat allemaal een stuk goedkoper kunnen dan de offerte van Rondavel. Rondavel durft zelfs nog het verwijderen van de binnendeuren en de oude panelen (die er in zitten op basis van de door hun foutief verschafte informatie) aan ons door te berekenen!

Ik heb overigens vernomen dat minimaal drie kopers van de bouwnummers 50 t/m 74 (inclusief ons) foutieve keuzes hebben gemaakt op basis van de hun foutief verstrekte informatie. Dat lijkt me dus eerder een structureel probleem voor Ymere/Rondavel. Laat ze maar met een acceptabele oplossing komen.

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 11-04-2012 20:38

Een mailtje over binnendeuren en een kleurrijke folder kan ik me nog wel herinneren, maar dat de keuze hadden in de bovenpanelen is helemaal aan me voorbij gegaan. Wat waren daar de opties in?
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Enrico
Berichten: 52
Lid geworden op: 21-02-2011 11:29

Bericht door Enrico » 11-04-2012 21:10

Basvdmoolen schreef:Een mailtje over binnendeuren en een kleurrijke folder kan ik me nog wel herinneren, maar dat de keuze hadden in de bovenpanelen is helemaal aan me voorbij gegaan. Wat waren daar de opties in?
Die waren er niet, enkel handhaven dan wel muur boven je deur. Ons werd bij navraag vanwege de ons niet duidelijke omschrijving verteld dat de bovenpanelen uit glas zouden bestaan, wat mij hebben meegenomen in de overweging om ze te laten voortbestaan. En klaarblijkelijk is dat aan meer kopers verteld...

Plaats reactie