Blouwplaats 8 en 9 juli

loop, progressie, schot, voortzetting, vooruitgang, vordering
Plaats reactie
stefenbir
Berichten: 80
Lid geworden op: 24-03-2010 16:42

Blouwplaats 8 en 9 juli

Bericht door stefenbir » 05-07-2011 09:37

Weten jullie hoe het zit met 8 en 9 juli? Op 8 juli is de bouwplaats open en kun je - vanaf de bouwweg - de huizen bekijken en zijn Ouwehand, Ymere en Rondavel aanwezig. Op 9 juli is er weer een open dag en kun je een rondleiding krijgen langs de bouw. Weet iemand hoe die twee zich tot elkaar verhouden?
Stef en Bir, Bnr 50

michelleagenant
Berichten: 37
Lid geworden op: 05-02-2011 22:53

Bericht door michelleagenant » 06-07-2011 09:57

ik dacht dat de 9e bedoeld is voor potentiele kopers en de 8e voor de huiseigenaren....

Patrick Dexel
Berichten: 41
Lid geworden op: 15-04-2010 23:24

Bericht door Patrick Dexel » 07-07-2011 15:21

Wel handig gepland die open dag voor ons. Je mag er van uitgaan dat de meerderheid van de kopers van de waterwoningen fulltime werkt. Je moet gewoon vrij nemen om er naar toe te gaan. Ze hadden beide dagen beter kunnen samenvoegen.
Patrick en Malou | Bouwnummer 73

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 10-07-2011 18:21

Was er wel blij mee, op 8 juli waren we nog op Curaçao en 9 juli konden na de landing direct door naar de bouw (na een reis van 18 uur niet echt een aanrader).

De voortgang was een aangename verassing evenals het aanwezige aantal potentiële kopers.

Ps. zijn de huidige kopers niet de beste verkopers? Volgens de aannemer is ten slotte elk huis dat hij in de verkoop heeft een kans die je niet moet laten kopen….
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

Enrico
Berichten: 52
Lid geworden op: 21-02-2011 11:29

Bericht door Enrico » 11-07-2011 11:50

Basvdmoolen schreef: Ps. zijn de huidige kopers niet de beste verkopers? Volgens de aannemer is ten slotte elk huis dat hij in de verkoop heeft een kans die je niet moet laten kopen….
Dat was bij de vorige open dag voor potentiële kopers precies mijn argumentatie; juist door veel bedrijvigheid op het terrein lijkt het mij voor potentiële kopers veel aantrekkelijker om een huis te kopen. De makelaar was het daarmee roerend eens. Niettemin werd door de bouwopzichter ons indirect toch wel duidelijk gemaakt, bij die vorige open dag, dat het niet op prijs werd gesteld dat huiseigenaren dat soort dagen gebruikten om te kijken en dat daarvoor nog een vrijdagmiddag zou worden ingeroosterd. Toen ik, zoals Patrick ook al zegt, vertelde dat er ook nog gewerkt moest worden en dat vrijdagen dus niet heel praktisch waren voor velen, werd dat afgedaan als "dat is jullie keuze, dit is de mogelijkheid die wij bieden, als je die dan niet aanpakt...". Nou, erg praktisch inderdaad.

Plaats reactie