follow up kopersbijeenkomst 16 september

loop, progressie, schot, voortzetting, vooruitgang, vordering
Remco
Berichten: 77
Lid geworden op: 16-04-2010 20:31

Bericht door Remco » 20-09-2010 21:03

Wij hebben met Henny nog de volgende aanvullingen op de allonge afgesproken en ook opgenomen in onze allonge:

****bericht Henny***

Ik heb vandaag overleg gehad met de directie van Groenoord. De allonge mag als volgt worden aangevuld:
Koper heeft het recht de overeenkomst te ontbinden indien blijkt dat geen financiering wordt verkregen. Hiervoor is een afwijzing van een geld verstrekker voldoende.
Koper heeft het recht de overeenkomst te ontbinden als er niet voor of uiterlijk 15 december 2010 met de bouw is aangevangen.

Het moge duidelijk zijn dat Groenoord niet op basis van 4 kopers de bouw start. Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden van het aantal kopers dat aangehaakt blijft. Van 2 kopers heb ik de allonge inmiddels ontvangen.

*** einde bericht ****

Met deze aanvullingen gaat die van ons morgen op de post.

PS leuke foto's Bas!

Basvdmoolen
Site Admin
Berichten: 208
Lid geworden op: 14-11-2009 13:23

Bericht door Basvdmoolen » 21-09-2010 09:37

Let wel op dat de datum op de allonge niet na 18-09 mag zijn. Anders moet je namelijk een nieuwe koop- / aanemingsovereenkomst tekenen.

Prima aanvulling Remco!
Bas en Lieke, Bouwnummer 89

BN50
Berichten: 19
Lid geworden op: 28-11-2009 17:37

Bericht door BN50 » 21-09-2010 11:00

Wij hebben nog wat vragen uitstaan bij Ymere.... Even afwachten nog dus!

floor.sjak
Berichten: 50
Lid geworden op: 27-03-2010 16:00

Bericht door floor.sjak » 23-09-2010 21:23

Wij hebben inmiddels ook getekend. De brief gaat morgen op de post.
Nu maar hopen dat we de hypotheek rond kunnen krijgen.
Floor en Sjak (BN 60)

Jan Erik en Sietske
Berichten: 23
Lid geworden op: 19-04-2010 23:06

Bericht door Jan Erik en Sietske » 25-09-2010 22:24

Hallo allemaal,

Vanmorgen hebben we een bezoekje gebracht aan het infocentrum.
Ziet er erg leuk uit!
En nog beter: er zijn volgens mij best wel wat mensen op af gekomen om info te verzamelen over de nieuwe blokken, maar ook over ons blok.

Ik begreep dat er inmiddels 3 kopers zijn afgevallen, en dat nog 2 kopers twijfelen. Daarnaast hebben ze nog 5 huizen in optie staan van blok 2.
Dat zit dus wel goed!

Inmiddels zijn ze erg hard bezig met de sloop en het wegbikken van de betonnen vloer.
De vergunning 2e fase is binnen bij Ymere.

We zijn erg nieuwsgierig naar de voortgang! We gaan er van uit dat het nu wel gaat lopen.

goed weekend!

groeten
Sietske en Jan Erik

Drieske
Berichten: 46
Lid geworden op: 01-09-2010 14:08

Bericht door Drieske » 04-10-2010 10:34

Wij zijn zaterdag bij het info centrum binnengelopen. Henny vertelde ons dat er 8 overeenkomsten terug waren maar dat er ondertussen ook weer 8 opties zijn voor blok 2. De verkoop/interesse voor blok 3 en 4 was ook goed.

Wij hebben nog wel even laten weten dat we het niet zo fijn vonden nog geen getekend exemplaar van de overeenkomst terug gezien te hebben. Daar zou ze werk van gaan maken.

Ook zijn de notulen van de vorige vergadering bijna klaar.

Tot zover,

Groeten,

Drieske

Plaats reactie